Stránky

pátek 4. srpna 2017

26 Great Nail Art Ideas: Colour Explosions & neonové razítkovací laky NaniNails


Krásný pátek přeju :)

dnešní téma pro 26 great nail art ideas jsou barevné exploze. K tomuhle tématu podle mě neodmyslitelně patří veselé letní barvy. Shodou okolností jsem si nedávno objednala z NaniNails nové razítkovací neonové laky a třásla jsem se na jejich vyzkoušení. Nejdřív jsem nalakovala nehty bílou barvou a potom přidala dvoubarevná žluto-zelená razítka. Výsledek je podle mě super :) 


Happy Friday everyone :)

Today's theme for 26 great nail art ideas is colour explosions. In my opinion, this theme requires some bright summer colors. Coincidentally, I recently ordered two neon stamping polishes from NaniNails and I was dying to try them out :D First I painted my nails white, then added multi-color yellow-green stamping. The result seems great to me :)




Použila jsem: / I used:

Rimmel White Hot Love - 2 vrstvy / 2 coats
NaniNails razítkovací lak neon zelený / NaniNails neon green stamping polish
NaniNails razítkovací lak neon žlutý/ NaniNails neon yellow stamping polish  
destička / stamping plate Nehtomania 6











Tady se můžete podívat, jak se s daným tématem poprali jiní. 

You can check out the others who are participating in this challenge here.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)