Stránky

úterý 2. května 2017

Odplouváme! / It's sail time!



Ahoj všem, 

o víkendu jsme měli rodinnou oslavu narozenin a jako narozeninové překvapení jsme secvičili námořnickou scénku.. A tak jsem si řekla, že té příležitosti využiju a vyrobím se nějaký pěkný vzor na nehtech a že se s Vámi o tu krásu podělím :D Přípravy na oslavu mi ale trvaly dýl, než jsem předpokládala, a tak jsem stihla jen modro-bílou kombinaci a vzory jsem dodělávala až druhý den, protože mi přislo škoda nevyužít těch barev.. Zjistila jsem, že se mi ta námořnická manikúra opravdu líbí a budu ji ráda někdy opakovat. A tady už je výsledek. 

Hi there, 

we had a family birthday party this past weekend and we prepared a little sketch in nautical style for the honoree. So I greeted this opportunity and created nautical style mani to share this beauty with you :D The preparations for the party took me longer than expected, so I only managed to make a blue-white combination, and I did not finish the pattern until the next day.  I felt it was a shame not to use those colors for a nice themed pattern. I found out that I really like the navy style manicure and I may repeat it soon. And here's the result.

Použila jsem / I used:

China Glaze White on White - 3 vrstvy / 3 coats
China Glaze One Track Mind - 2 vrstvy / 2 coats
Born Pretty bílý razítkovací lak / white stamping polish
razítkovací destička BP-33 / stamping plate BP-33










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) / Thank you for your comment :)